menu_open menu_close
← На головну

Викладачам та студентам

Методичні матеріали онлайн-курсу Very Verified від IREX

Методичні матеріали онлайн-курсу Very Verified від IREX

Курс про те, як орієнтуватися в інформації довкола та як розпізнавати дезінформацію чи пропаганду. Матеріали курсу впорядковано за чашками кави: еспресо — короткі статті та інфографіки; капучино — короткі відео тривалістю 5-6 хвилин, кава з круасаном — лонґріди й інтерв’ю, а також десерти — інтерактивні завдання та квізи.

Плакати та стенди

Плакати та стенди

Плакати для використання під час лекцій курсу з медіаграмотності або розміщення на стендах. Матеріали містять інформацію про розпізнавання маніпуляцій у медіа, журналістські стандарти та порівняння фактів і суджень.

Навчальні матеріали від IREX

Навчальні матеріали від IREX

Збірка методичних матеріалів для формування навичок  інформаційної грамотності студентів.

Методичні матеріали для гри «Руйнівники фейків. Fake Busters»

Методичні матеріали для гри «Руйнівники фейків. Fake Busters»

Fake Busters - командна гра, яка вчить критично мислити, перевіряти та зіставляти факти. Проводиться на основі аналізу новин. Розрахована на 5-10 команд.

Навчально-методичний посібник «Екологія інфомедійного простору»

Навчально-методичний посібник «Екологія інфомедійного простору»

Посібник формує теоретичну базу знань у студентів з основ медіаграмотності та практичних навичок ефективної та безпечної взаємодії з інформацією, у тому числі з урахуванням використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у повсякденній практичній, зокрема навчально-пізнавальній, діяльності студентів та в їхньому міжособистісному спілкуванні.

Навчальні матеріали "Медіаграмотність онлайн"

Навчальні матеріали "Медіаграмотність онлайн"

Матеріали для тренерів та презентації для уроків, які містять набір вправ з інфомедійної грамотності для онлайн-навчання. Вправи сприяють критичному сприйняттю інформації та впевненому орієнтуванню в сучасному інформаційному світі, формують основи свідомого та відповідального медіаспоживання.