Меню menu_open menu_close
reporter_btn
Facebook Instagram TikTok linkedin
← Архів новин

Підсумки національного тесту з медіаграмотності

04.11.2022

Facebook Telegram Viber
Підсумки національного тесту з медіаграмотності

Дякуємо всім, хто долучився до перегляду презентації результатів національного тесту з медіаграмотності. Дублюємо підсумки зустрічі тут.

  • 27 жовтня в національному тесті з медіаграмотності взяли участь 32 586 учасники, а 17 555 українців пройшли його повністю.
  • Тест складався з 34 запитань.

Блок 1. Базові поняття медіаграмотності та інформаційного простору. (8 запитань)

Блок 2. Соціальні мережі. (7 запитань)

Блок 3. Достовірність та вплив новин. (10 запитань)

Блок 4. Навички фактчекінгу. (6 запитань)

Блок 5. Здатність убезпечити особисті дані та ресурси. (3 запитання)

  • Серед учасників було 76% жінок та 23% чоловіків.
  • Найбільше учасників було саме з Київської області. Радіємо, що в тесті взяли участь українці з усієї країни! Зокрема й з Луганської, Донецької, Херсонської областей, а також з Криму!
  • Найбільше учасників було віком від 15 до 18 років (23%), трохи менше — 15% — віком від 40 до 49 років.
  • Більшість українців, які взяли участь в національному тесті з медіаграмотності,  мають рівень “Початківець” (44%) та “Майже ГУРУ” (42%). “ГУРУ медіаграмотності” мають 9% українців, серед “Новачків” — 5% українців.
  • Найскладнішим питанням виявилося те, де потрібно було обрати, які з наведених тез є судженнями. Усі 4 судження змогли визначити лише 10% учасників.
  • Найкраще впоралися з питанням “Що таке медіаграмотність?” та “Чи є блогери (-ки) надійним джерелом інформації”.95% учасників дали правильну відповідь.
  • 54% учасників знають, що таке ІПСО. Правильну відповідь дали 9546 учасників.
  • 68% учасників змогли правильно зреагувати на маніпулятивну рекламу.
  • 86% учасників не довірили б свої гроші невідомому фонду – і правильно б зробили.

Продовжуйте розвивати свою медіаграмотність разом із нами — підписуйтеся на наші в соцмережах, користуйтеся цікавими навчальними матеріалами на сайті Фільтра.

Національний тест з медіаграмотності проводив Фільтр. Національний проєкт з медіаграмотності Міністерство культури та інформаційної політики України разом з програмою USAID Мріємо та діємо та проєктом «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», які втілюються IREX in Ukraine за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Посольства Великої Британії в Україні та Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні. Партнером події також є Міністерство молоді та спорту України. Інформаційним партнером є Embassy of Sweden in Kyiv.

04.11.2022

Facebook Telegram Viber

Інші події