Заступник міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко та керівниця проєкту Валерія Ковтун розповіли про підготовку до Всесвітнього тижня медіа та інформаційної грамотності. Валерія повідомила, що регіональні ініціативи з медіаграмотності будуть доступні на інтерактивній мапі Фільтра та закликала додавати на неї події, заповнюючи форму.
Серед запланованих заходів Фільтра до тижня медіаграмотності — телевізійний проєкт із Суспільним, флешмоб #яфільтрую, серія онлайн-дискусій “Медіаграмотність та освіта, медіа, бізнес”, запуск національного конкурсу «Репортер» у співпраці з UNICEF та Шведським посольством та публікація тулкіту з медіаграмотності для шкіл від Шведського інституту на сайті Фільтра.
Під час дискусії запрошені учасники поділилися своїми ідеями та планами, а також разом із Фільтром домовилися про використання єдиного хештегу до тижня медіаграмотності – #фільтруйінфу. Він має допомогти відстежувати усі активності та інформаційно підтримувати ініціативи.
“Відверто, вражена і щаслива від того, скільки цікавих заходів уже заплановано до тижня медіаграмотності, і дуже рада, що ми нарешті об’єдналися і намагатимемося синхронізовано розповідати про всі наші заходи з медіаграмотності”, – сказала Валерія Ковтун.
Засновником традиції відзначати Всесвітній тиждень з медіа та інформаційної грамотності є Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки та культури (ЮНЕСКО). Мета — підняти рівень обізнаності суспільства про важливість медіаграмотності та провести міжкультурні діалоги про сучасні тенденції в медіаосвіті.
11.02.2023
→13.02.2023
→24.01.2023
→09.01.2023
→