Під час дискусії журналістка НВ Ілона Довгань, блогери Артем Албул та Ангеліна Ломакіна говорили про те, як соціально відповідальні блогери та журналісти можуть популяризувати навичку критичного мислення у свої аудиторії та зробити її стилем життя українців.
Ангеліна Ломакіна, яка працює у «Детектор медіа», підкреслила сучасні шляхи популяризації критичного мислення:
“У часи пандемії ТікТок став дуже популярним. Люди потребували спілкування, знімали відео. Цей контент був трушним. Ти можеш бути там справжнім, без вилизаних постів, що притаманно іншим соцмережам. Ми в “Детектор медіа” вирішили, що будемо там говорити легко про серйозні речі. І це спрацювало”.
А про комплексний підхід згадала Ілона Довгань:
“Медіаграмотність – це про системність. Вона не повинна бути в окремому регіоні чи медіа. Її повинні підтримувати всі інституції”.
Блогер Артем Албул поділився власними спостереженнями:
“Немає нічого дивного, що люди довіряють блогерам більше, аніж своїм близьким. Є такий ефект, що блогер ніби стає твоїм хорошим знайомим”.