Через вплив ковіду, нові виклики та відсутність стабільності критичне мислення поступово входить до обов’язкових вимог роботодавців при відборі потенційних працівників. Наявність досвіду та освіти сьогодні не означають, що претендент на посаду мислить критично.
“Роботодавці потребують зараз людей, які здатні знайти багато інформації, оцінити її релевантність та проаналізувати і розробити маленьку стратегію, або ж зробити доречні пропозиції”, – каже Тетяна Пашкіна, HR-експертка та кар’єрна консультантка.
Також експертка підкреслила, що надважливим є розвиток навички критичного мислення для обох сторін — роботодавця та працівника.
Галина Палійчук, керівниця британської e-commerce маркетингової компанії Growth Shop розповіла, що для її компанії навичка критичного мислення є ключовою, адже вона не уявляє успішний бізнес без людей, які можуть створювати креативні підходи та успішно розвивати нові ідеї. Вона наголосила на тому, що для лідера вміння побачити майбутнє своєї компанії, розпізнати сильні сторони гравців команди та допомагати їх ефективно застосовувати й розвивати напряму пов’язане зі здатністю мислити критично.
Про вплив медіаграмотності та критичного мислення на побудову бізнес комунікацій згадала Анна Булах — радниця компанії Reface:
“Медіаграмотність сьогодні дуже сильно перетинається з технологіями, урядовою комунікацією та бізнес комунікацією. Саме тому, важливо вибудовувати її так, щоб вона була зрозумілою для користувачів, які одночасно є і креаторами інформації”.
Учасники дискусії зауважили, що компанії зараз активно впроваджують корпоративну культуру з розвитку критичного мислення, організовуючи тренінги, воркшопи, ділові ігри та практики для своїх працівників.
Про те, як це роблять компанії в Україні, дивіться у повній версії дискусії за посиланням.
11.02.2023
→13.02.2023
→24.01.2023
→09.01.2023
→