menu_open menu_close
← Архів подій

Фільтр презентував аналітичний звіт про стан медіаграмотності в Україні

26.11.2021

Facebook Telegram Viber
Фільтр презентував аналітичний звіт про стан медіаграмотності в Україні

Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики у співпраці з Координатором проєктів ОБСЄ в Україні та ГО «Інтерньюз-Україна» провів ряд обговорень про стан медіаграмотності з представниками медіа, міжнародних та громадських організацій і представили звіт з розвитку медіаграмотності в Україні.

Документ є першим кроком до запровадження системного моніторингу стану медіаграмотності на державному рівні.

Заступник міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко підкреслив пріоритетність теми медіаграмотності у програмі діяльності міністерства:

“Тема медіаграмотності входить до ключових пріоритетів, які зафіксовані не тільки в програмі Міністерства культури та інформаційної політики, а й у програмі діяльності уряду. Створення такого документу є класичним напрацюванням, яке мають робити усі міністерства з точки зору формування політики та її реалізації в конкретних сферах”.

Звіт містить аналіз актуального стану медіаграмотності в Україні, роз’яснення про вплив медіаграмотності на якість життя суспільства та найкращі міжнародні практики з розвитку медіаграмотності у світі.

“Документ написаний простою мовою і є в публічному доступі. Його цільова – українське суспільство, яке має бути проінформоване про зміни в політиці медіаграмотності та про наявні можливості для розвитку своїх навичок”, – Валерія Ковтун, керівниця національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр».

У напрацьованому документі можна також ознайомитися зі стратегічними цілями та завданнями національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр».

Автори звіту розповіли, що для кращого інформування громадськості та експертного середовища з темою медіаграмотності робота з аналізом даних триває та планується створення регулярних серій таких аналітичних документів.

“Такі документи важливі для того, щоб люди в одному місці отримали ключову інформацію. Вони потрібні, щоб зрозуміти, що головне і що з ним робити далі. Наша головна мета – щоб медіаграмотність стала модною”, – Андрій Кулаков, програмний директор громадської організації «Інтерньюз-Україна»”.

Повну версію звіту можна переглянути тут.

26.11.2021

Facebook Telegram Viber