Освітній сервіс, головна мета якого актуалізувати медіаграмотність серед користувачів Телеграму. Проходьте тест, щоб дізнатись свій рівень медіаграмотності.
Мета гри – показати маніпуляційні прийоми, які використовують, щоб вводити людей в оману, збільшувати авдиторію та грати на соціальній напрузі з політичним прицілом.
Гра, спрямована на формування психологічного опору дезінформації в Інтернеті.
Матеріали для командної квест-гри, яка навчить відрізняти факти від суджень, аналізувати інформацію та аргументувати свої відповіді.
Індивідуальна онлайн гра про політику в Україні, де кожен може відчути себе президентом, прем’єр-міністром, депутатом чи головою ОДА.
Гра містить 25 завдань, що мають на меті виявлення фейків та маніпулятивного контенту. Гравець має спростувати або підтвердити правдивість новини, навівши свої аргументи.
Онлайн гра, де головний герой шукає свою викрадену кохану. Йому доводиться оцінити достовірність і правдивість інформації, яка йому трапляється, перевірити та знайти правду.
Вебквест, який розповідає, як влаштований світ медіа. Виконавши завдання вебквесту, ви дізнаєтеся, що таке медіа, як вони працюють. Які типи інформації існують? Як відрізняти факти від суджень та розпізнавати маніпулятивний контент?
Як думаєте, чи впораєтесь ви з модерацією контенту, так само як штучний інтелект? Чи знаєте, який контент дозволений, а який − ні? Пройдіть тест та дізнайтеся.
Думаєш, що можеш відрізнити фейки від правди? Перевір, чи легко тобою маніпулювати: пройди тест та визнач свій рівень медіаграмотності.
Навчальна гра для журналістів. Щоб зіграти в неї, потрібно забути про сумління і журналістські стандарти. Гравець має низку опцій — використовувати більш маніпулятивні прийоми, менш маніпулятивні, або діяти чесно. Найбільшу кількість балів набирає той, хто вибере найманіпулятивніші маніпуляції.
Обери свого персонажа: користувач, блогер або журналістка. Дай відповіді на 10 питань і дізнайся, чи зможеш ти вижити в Інтернеті, нічого не порушивши.
Перша навчальна гра з медіаосвіти в Україні, мета якої – допомогти якомога більше дізнатися про інформаційне/медійне поле. Суть гри полягає у тому, що потрібно пройти 9 рівнів/етапів, надати відповідь на запитання, стати журналістом, створити телепрограму, сайт і газету, дізнаючись при цьому як працюють медіа і як вони впливають на вас – споживачів інформації.